Družinske počitnice v Zaton Holiday Resort

Home / Uncategorized / Družinske počitnice v Zaton Holiday Resort

V prejšnjih objavah o našem letošnjem dopustu ob morju sem pisala o tem, kako smo se imeli in kaj smo počeli (objava TUKAJ in TUKAJ), danes pa bi rada z vami delila še to, kje točno smo dopustovali, kako se nam je zdelo in ali bi vam obisk priporočala. Vsako leto se z možem sprašujeva, kam se naj odpravimo na letni dopust, da nam bo vsem prijetno in karseda udobno, da bomo imeli na dosegu roke več zanimivih krajev in stvari za počet, da bo kraj primeren tudi za otroke, da bo na plaži naravna senca ipd. Na hrvaški obali je veliko primernih destinacij, a se je, v poplavi informacij, včasih zelo težko odločiti. Morda vam bo naša izkušnja s kampom Zaton Holiday Resort prišla prav in vam olajšala iskanje.

Po rojstvu Aljaža sva svoje dopustovanje nekoliko spremenila in od takrat naprej dopustujemo na hrvaški obali in se vedno odločimo za mobilne hišice v različnih kampih. Bili smo že v Splitu, Biogradu na Moru in v Medulinu. Letos smo izbrali Zaton, saj so nam ga predstavili kot odličen kraj za otroke in je v bližini tudi nekaj večjih mest (kot je Zadar, objava TUKAJ), ki jih poznamo in so nam všeč. To, da gremo v kamp in v mobilno hišico sploh ni bilo vprašanje, zato smo se kaj hitro odločili in svoj termin za hiško v Zaton Holiday Resort rezervirali že maja, pred Jakobovim rojstvom. Rezervacijo smo opravili preko Turistične agencije Relax, a smo bili kasneje nekoliko razočarani. V začetku avgusta so nas obvestili, da je prišlo do napake in da najbrž ne bomo mogli v ta kraj, v tem terminu, saj je prišlo do “overbooking-a”. V tistem trenutku smo bili zelo razočarani (seveda, to je bilo tri tedne pred našim dopustom, s tremi majhnimi otroki!), a na srečo smo v roku nekaj dni našli ponudbo v istem kampu, le en termin prej. Ufff, to je bilo veliko olajšanje, saj smo se obiska Zatona že vsi veselili in takšne spremembe v zadnjem trenutku pri nas niso ravno dobrodošle (saj veste, mi imamo radi predvidljive situacije in rutino, haha). No, veseli smo, da se je izteklo, kot se je, saj nam je bil Zaton zelo všeč.

Kamp je zelo velik in lahko sprejme približno 9000 ljudi (upam, da sem si prav zapomnila). Mi smo ga obiskali konec avgusta in se izognili pretirani gneči, zato absolutno priporočam obisk v tem času ali kasneje, v septembru, saj je zagotovo bolj prijetno, kot v špici sezone. Meni osebno je bilo všeč tudi to, da je v kampu veliko tujcev, predvsem Nemcev in Avstrijcev (vsaj v tem terminu je bilo tako) in zato nismo srečali nobenih sosedov in tet ali stricev, kot se v nekaterih kampih rado zgodi. Saj ne, da imamo kaj proti njim, hihi, ampak včasih je luštno imeti nekaj dni samo zase in za družino.

V nadaljevanju bom opisala nekaj pozitivnih in negativnih strani kampa, plaže in nastanitve v kampu.

+ (pozitivno)

• Peščena plaža je krasna za otroke, saj lahko čas, ko ne čofotajo ali je morda tudi vreme bolj slabo, izkoristijo za igro s peskom; pesek v kombinaciji z vodo in različnimi igračami, kot so lopatke, vedra, zalivalke, modelčki za pesek, avtomobilčki, bagerji ipd,, za kar nekaj časa zaposli otroke, hkrati pa je to čudovita senzorična izkušnja (čeprav je potem pesek vsepovsod, hihi). Tudi prodnate plaže imamo radi, še bolje pa je, če je na enem mestu kombinacija peska in kamenčkov (tudi tukaj je bilo nekaj kamenja).
  • Naravna senca v bližini plaže. Tik ob plaži ni naravne sence, so pa na voljo senčniki in ležalniki, katerih izposoja se dodatno plača. Nekaj metrov stran od plaže so borovci in pod njimi je kar nekaj naravne sence, zato smo se namestili tam, da smo se lahko brez skrbi v senci tudi igrali, Jakob je lahko ležal z nami na brisačah, tudi malico smo imeli v senci ipd. Kopat smo se hodili izmenično ali skupaj, pozno popoldan, in takrat sta se otroka tudi igrala na pesku, ker ni bilo več močnega sonca.
  • Plitva voda. V Zatonu je tako, da je zelo daleč v morje plitva voda, kar samo po sebi ni prednost, a če imaš majhne otroke, potem je to idealno. Otroci se počutijo varno, voda je bolj topla, lažje se igrajo in tudi starši imamo manj skrbi.
  • V kampu je poskrbljeno, da se vsak dan kaj dogaja, na voljo imajo različne aktivnosti, pa tudi animacije za otroke različnih starosti. O tem vam težko povem kaj več, ker se nismo ničesar udeležili, ampak smo imeli že brez tega ogromno za početi. Je pa bilo luštno vzdušje, ves čas se je kaj dogajalo, otrokoma pa je bila všeč predvsem glasba. Kamp je kot mesto v malem, saj je tam več restavracij, kavarn, sladoledarjev idr..
  • Na večih mestih po kampu so urejena otroška igrala. Včasih smo se na njih ustavili kar nekje po poti, od doma do plaže in obratno, ali pa smo se na njih odpravili zvečer. Večina jih je bilo v senci vsaj del dneva, zato je bila igra prijetna. Nekaj fotografij igre na igralih sem že objavila in res je bilo luštno tudi to, ker je imel vsak kotiček tudi nekoliko drugačna igrala (glede na material, nekatera so bila lesena, druga plastična, kovinska, in tudi glede na namen igre).
  • Kamp je zelo čist in urejen, infrastruktura je videti kot nova (nimam pojma koliko je kamp star oz. koliko časa so te stavbe, skupna stranišča, igrala idr. v njem) in ves čas je v bližini nekdo od čistilcev in hišnikov ter skrbi, da je vse tipi topi. Čeprav imajo mobilne hiške svojo kopalnico in stranišče, smo včasih po poti iz plaže v hiško, koristili tudi skupno stranišče (jih je veliko, seveda, saj je kamp ogromen) in je bilo vedno zelo urejeno.
  • Po kampu brezplačno vozi “turistični” vlakec, kar je bilo najbolj všeč Aljažu in Zari, hkrati pa je zelo praktično, saj so razdalje med različnimi deli kampa velike.
  • Ker uporaba odprtega ognja ni dovoljena, imajo skupne kotičke z žari (tako je bolj varno), kjer lahko obiskovalci pečejo na žaru. Mi smo uporabljali električni žar, zato tega nismo koristili, a je bilo prav luštno videti, kako so se tisti, ki so počitnikovali v prikolicah in šotorih, ob večerih družili in pekli na žaru.
  • Všeč mi je bilo, ker kamp da veliko na ekologijo in na sobivanje človeka z avtohtonimi rastlinskimi in živalskimi vrstami. Po kampu so urejeno kotički, kjer so določene rastlinske vrste označene s tablo, opisom in risbo. Večkrat smo se ustavili in prebrali napisano, kar je otrokoma omogočilo učenje in spoznavanje okolice, hkrati pa se tudi odrasli tako naučimo nekaj več in še prijetno je na pogled. Takšne malenkosti so tiste, ki me prepričajo v to, da se nekdo trudi in skrbi za dodatno izkušnjo ter me ponavadi prepričajo v ponoven obisk kraja. Skrbijo tudi za ločena zbiranje odpadkov, racionalno menjavo brisač in posteljnine ipd., veliko pa je odvisno tudo od nas, gostov.
  • Bivanje v mobilnih hišicah je na splošno zelo udobno (čeprav malo dražje) in prijetno. Imaš svojo kopalnico in stranišče (v naši hiški sta bili dve kopalnici z wc-jem, mislim da je to odvisno od kvadrature), dve spalnici, kuhinjo, jedilnico in teraso. Vedno se razdelimo tako, da sva midva v eni spalnici, Aljaž in Zara pa v drugi spalnici. Jakob je letos spal z nama, v prihodnje pa bomo s seboj vzeli še prenosno posteljico ali pa bo spal kar s starejšima bratcem in sestrico. Všeč mi je tudi to, da je poskrbljeno za brisače in posteljnino.

– (negativno)

• Ker je kamp zelo velik so tudi razdalje med različnimi deli kampa zelo velike. Mobilne hišice so v Zatonu na koncu kampa in zato smo kar dolgo hodili od hiške do plaže in nazaj. Tudi odhod v trgovino ali pekarno je bil celi projekt in je lahko trajal kar nekaj časa (saj veste, otroci hodijo počasneje, se ustavijo, so radovedni, jih lulat itd.). Močno priporočam kolesa, skiroje, rolerje ipd. Tudi kakšni vozički za na plažo vam bodo prišli prav. Veliko gostov je imelo posebne vozičke v katere so naložili vse potrebščine za na plažo (in nekateri tudi svoje otroke). Če kdo ve kaj mislim in kje se kaj takšnega kupi/naroči se priporočam za informacijo. Hvala.
  • V kampu smo našli samo eno trgovino z živili (bilo je še nekaj drugih prodajaln, tržnica s sadjem in pa tržnica z različnimi izdelki, igračami, oblačili, nakitom itd.) in dve pekarni in vse to je bilo od nas dokaj oddaljeno, hkrati pa je bila tam ves cas gneca, tako da se je znal nakup kruha kar zavleči. Bili smo že v manjših kampih in povsod je bilo več manjših pekarn, tako da smo bili zelo razočarani, da ni bilo še kakšne bližje nam, da bi prihranili nekaj časa.
  • Mobilna hiška Sun Roller je imela manjšo teraso, kot smo pričakovali. Lansko leto nam je bilo v Biogradu na Moru veliko bolj udobno, saj je bila terasa večja in sta imela otroka dovolj prostora za igro v senci. Letos smo imeli zraven mize na terasi še otroški voziček in stojalo za sušenje perila (ko ga nismo dali pred hiško) in zato je zmanjkalo prostora za igro. Otroka sta se igrala pred hiško na kamenju, a mi to ni bilo preveč všeč, ker sta bila zato bolj izpostavljena soncu, bližje cesti in pa težje sva ju imela na očeh.
  • Na terasi so bili plastični stoli in miza, kar mi ni bilo preveč všeč, ker so bili ob premikanju veliko bolj glasni, hitro se prevržejo, so manj stabilni in tudi na splošno manj kakovostni. Hkrati se mi je tudi hiška zdelo nekoliko bolj skromno opremljena, kot v drugih kampih (kar se tiče krožnikov in posode), ki smo jih obiskali. Seveda pa se to tiče samo tistih, ki si izberejo bivanje v mobilnih hiškah tega kampa in ni v povezavi z bivanjem v avtodomu, prikolici ali šotoru.

Več fotografij kampa in vse ostale informacije o tem kaj nudi, najdete na www.zaton.hr. Upam, da vam objava koristi.